Friday, January 25, 2013

WaRkAh InSaN...

WaRkAh BuAt BaKaL SuAmIkU

Bismillahirrahmannirrahim...
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lg Maha penyayang...

InsyaAllah...dengan izinNya..aku akn berjumpa dengan mu wahai pemimpin ku...
Warkah ini khas untuk mu...
Khas untuk orang yang benar-benar mencintaiku...
Jangan lah engkau mencintaiku kerana Kecantikan ku...
Jangan lah engkau mencintaiku kerana Harta ku...
Jangan lah pula engkau mencintaiku kerana Keturunan ku...
Engkau cintailah aku kerana AGaMa ku..
Sungguh indah perasaan yang Allah kurniakan kepada kita...
Maafkan aku wahai bakal suamiku...
Aku telah memberikan cintaku kepada orang yang tidak sepatutnya..
Sanggupkah engkau menerimaku?
Alhamdulillah wahai bakal suamiku...
Allah telah membukakan hatiku untuk berubah...
Aku mencintai mu kerana AGAMA mu...
Bukan paras rupa yang ku cari...
Bukan kekayaan yang ku kejar...
Bukan juga nasab keluarga mu...
Ttapi,aku mencintaimu kerana cintamu kepada Allah dan Rasul...
Jangan engkau melebihkan aku daripada ibu bapamu...
Aku hnyalah insan yang menemani mu dan menjadi penyeri dalam hidup mu...
InsyaAllah..
Wahai bakal suamiku...
Engkau didiklah aku...
Aku ingin menjadi ketua bidadari mu di Syurga Allah..
Semoga engkau lebih tertarik untk memilhku berbanding bidadari2 syurga...
Aku ingin bersama-samamu d'dunia dan d'akhirat...
InsyaAllah..
Wahai suami ku,InsyaAllah aku akn didik hati ini untuk mu...
Supaya aku boleh menjadi perhiasan dalam hidupmu...
Wahai suamiku..
Jika satu hari nnti kita sudah diikat dgn jnji (bertunang)..
Aku berharap..kita menjaga batas-batasnya..
Dan meletakkan cinta Allah dan Rasul yang utama..
Mulai hari ini..dengan izin Allah (insyaAllah)...
Aku akn menjaga hatiku khas buat mu...
Wahai bakal suamiku...
Maafkan ku..kerana selama ini aku tidak menjaga hati ku...
khilaf ku...
Terimalah daku apa adanya...

Ya Allah..satukan kami ddunia dan diakhirat..kekal selama-lamanya dalam Barakah,Rahmat dan Redhamu..

Warkah Buat bakal suamiku...

No comments:

Post a Comment